loader image

Gerenti Jadi - Kek Oats Kurma Bersos Karamel (DR. OETKER) | Gerenti Jadi

4:06

Kek Oats Kurma Bersos Karamel

Musim puasa ni mesti setiap rumah ada kurma. Selain makan begitu saja, boleh kita pelbagaikan untuk menu lain. Buat kek pun sedap ni. Jom kita cuba resipi KEK OATS KURMA BERSOS KARAMEL Bersama DR. OETKER NONA ni. Nampak sangat sedap ni apa lagi ditambah dengan oats. Makan sepotong pun boleh kenyang ni. Tengoklah lelehan karamel tu, terliur pulak tengok.
Nak buat pun senang kerana DR. OETKER NONA ada semua bahan-bahan untuk anda membuat kek ini. Lengkap dan tak perlu tercari-cari di tempat lain. Mudah untuk kita kan. Dah tengok video ni jangan lupa cuba tau.
Jom sertai peraduan MASAK, SHARE & MENANG HADIAH BARANGAN ELEKTRIK #RiangRayaBersamaDrOetkerNona. Peraduan bermula dari 19 April hingga 10 Mei 2021. Bestnya nak raya macam ni dapat hadiah pulak. Untuk sertai pastikan anda ikut kami di FB dan IG Majalah RASA ya.

RiangRayaBersamaDrOetkerNona #RasaMasakChallenge

Be the first to review “Kek Oats Kurma Bersos Karamel (DR. OETKER) | Gerenti Jadi”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

There are no reviews yet.